کد خبر: ۵۳۰۶۳۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۲۶ مهر ۱۴۰۲
هولوکاست واقعی
رژیم صهیونیستی در یک جنایت جنون‌آمیز بی‌سابقه شب گذشته به بیمارستان المعمدانی در غزه حمله کرد. بر اساس آمارها تعداد شهدای این جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی به 1000 نفر رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری 598، رژیم صهیونیستی در یک جنایت جنون‌آمیز بی‌سابقه شب گذشته به بیمارستان المعمدانی در غزه حمله کرد. بر اساس آمارها تعداد شهدای این جنایت رژیم خونخوار صهیونیستی به 1000 نفر رسیده است. اسرائیل با رقم زدن این جنایت در حالی که جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده قرار است راهی سرزمین‌های اشغالی شود، نشان داد هیچ حد و مرزی در کشتار غیرنظامیان و جنایت علیه بشریت ندارد. 
 
سخنگوی امداد و نجات غزه سه‌شنبه شب درباره حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، از آن به نسل‌کشی یاد کرد و گفت: قادر به خدمات‌رسانی به نیازمندان نیستیم؛ شمار کشته‌ها بسیار بالاست. وی در گفت‌وگو با الجزیره گفت: هیچ جای امنی در غزه وجود ندارد. سخنگوی امداد و نجات غزه تصریح کرد: کشتار بسیار زیاد است و ما قادر به تامین نیاز آسیب‌دیدگان نیستیم.
 
خبرنگار الجزیره در توصیف خود از ابعاد جنایت صهیونیست‌ها گزارش داد: آنچه در بیمارستان المعمدانی شاهد بودیم، تصاویر وحشتناک و هولناکی بود؛ اعضای بدن و بدن‌های تکه‌تکه‌شده کودکان، جوانان، پیرمردها و زنان در بیمارستان دیده می‌شد. سردبیر الجزیره هم نوشت: امشب مردم جهان هلوکاست را جلوی چشمان خود دیدند. وضاح خنفر ادامه داد: این صهیونیست‌های مجنون می‌خواهند بزودی میزبان بایدن باشند؛ آیا از رهبران عرب صدایی در خواهد آمد؟ یا تسلیم بودن به یک صفت ذاتی برای آنها تبدیل شده است؟!
 
در شرایطی که رژیم صهیونیستی در ابتدای امر تلاش کرد از مسؤولیت بمباران بیمارستان شانه خالی کند اما سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی بعد به بمباران این بیمارستان اعتراف کرد. این مقام صهیونیستی در توجیه بمباران بیمارستان المعمدانی که به کشته شدن دست کم ۵۰۰ نفر منجر شده، گفت: پیش‌تر هشدار داده بودیم این بیمارستان و ۵ بیمارستان دیگر باید تخلیه شود. ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی رژیم کودک‌کش صهیونیستی هم دقایقی پس از نسل‌کشی در بیمارستان غزه در مواضعی جنون‌آمیز گفت: تنها چیزی که باید به غزه برسد، صدها تن بمب نیروی هوایی است، نه کمک‌های انسان‌دوستانه. 
 
حماس در واکنش به جنایت آشکار صهیونیست‌ها خواستار تحرک فوری جامعه بین‌الملل و کشورهای اسلامی و عربی برای توقف جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و بازخواست و مجازات سران این رژیم به خاطر ارتکاب 11 روز جنایت جنگی علیه مردم غزه شد.
 
جنبش جهاد اسلامی هم اعلام کرد: کشتار بیمارستان المعمدانی بخشی از برنامه دولت بایدن برای نابودی و آواره کردن ساکنان غزه است اما دفتر سیاسی انصارالله یمن هم در واکنش به جنون صهیونیست‌ها اعلام کرد: جنایات اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب، سطح وحشیگری اسرائیل را برای همه جهان آشکار کرده است.
 
جنایت دیوانه‌وار رژیم کودک‌کش اشغالگر قدس در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا قرار است در نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی حضور یابد و این به معنای فرماندهی اتاق جنگ صهیونیست‌ها توسط دولت بایدن است. آنچه مشخص است آمریکایی‌ها در رقم خوردن این جنایت نقش داشته‌اند و دیگر نمی‌توانند به بهانه جعلی «حق اسرائیلی‌ها در دفاع از خود» بر نسل‌کشی صهیونیست‌ها سرپوش گذاشته و از مقاومت بخواهند همچنان خویشتنداری به خرج دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها